اخبار داخلی ایران یاسا

پیام تسلیت سرپرست شرکت ایران یاسا به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ایران یاسا، علی عشاقی، سرپرست این شرکت طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه، مصادف است با سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب، رهبری عادل و مجتهدی وارسته. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان، اعتقاد، آزادگی و به مدد مجاهدت ها بر علیه ظلم و ستم رژیم طاغوت الگوی همه آزادگان و مردم رنجدیده و مستضعف جهان بود و با “ایثار، اقتدار و صلابت” اسلام ناب محمدی را در جهان احیاء کرد و با تبلور امید و روشنی در دل ستم دیدگان؛ مسیری روشن در برابر دیدگان مظلومان گشود.

همچنین قیام خونین و تاریخ ساز مردم در 15 خرداد سال 1342، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که به فرموده امام خمینی (ره) سرآغاز پیروزی اسلام بر کفر جهانی بود. روزی که جمعی از بزگ مردان و شیر زنان انقلابی و ایثارگر با نثار خون خود، سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء و راه پیروزی انقلاب را هموار کردند تا شاهد عظیم‌ترین حماسه مردمی با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم باشیم.

اینجانب سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران به ویژه کارکنان شریف شرکت ایران یاسا تسلیت و تعزیت گفته و امیدوارم به فضل خداوند در پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، برای پیشرفت و اعتلای کشور بیش از پیش تلاش کنیم.