خبر

تجليل از خانواده شهدا شركت ايران ياسا همزمان با پنجاه و پنجمين سالروز تأسيس

همزمان با گراميداشت پنجاه و پنجمين سالروز تاسيس شركت ايران ياسا ، بزرگترين توليد كننده تاير موتور و دوچرخه در كشور ، از دوازده خانواده شهيد و ايثارگر اين شركت تقدير شد .
به گزارش روابط عمومي اين شركت ، در اين مراسم كه نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهريار حجه الاسلام حسيني نوري ، مديران صندوق بازنشستگي و تني چند از مسئولان ادارات استان تهران و شهرستان شهريار در آن حضور داشتند،علي عشاقي مدير عامل شركت ايران ياسا ضمن پاسداشت شهداي غزه و محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي ،با ارائه گزارشي از تلاش هاي انجام شده در شش ماه ابتدايي سال جاري ، از افرايش بهره وري ، فروش و دستاوردهاي بزرگترين كارخانه شهرستان شهريار و اقداماتي كه در راستاي منافع كارگران و هموار ساختن مسير توليد انجام شده را تشريح كرد.
همچنين حجه الاسلام حسيني نوري امام جمعه شهريار با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري از زحمات مديران و كارگران اين كارخانه تقدير و تشكر كرد.
در حاشيه اين مراسم و بدست خانواده شهداي عالي مقام اين شركت از تمبر يادبود پنجاه و پنجمين سالروز تاسيس ايران ياسا رونمايي و از مديران و كارگران نمونه تقدير شد.
پخش مستندي با موضوع روايت زندگي شهداي ارجمند ايران ياسا در دفاع مقدس و همخواني گروه انوار المهدي با موضوع فلسطين و غزه از ديگر برنامه هاي جانبي اين همايش بود.
همچنين در حاشيه ي اين مراسم ، غرفه هاي فرهنگي هنري و شهربازي براي فرزندان همكاران تدارك ديده شده بود .

تصاوير اين جشن باشكوه را مي توانيد با کلیک بر روی آلبوم‌های زیر مشاهده فرمائید.