خبر

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی

مدير عامل صندوق بازنشستگی:زمانی جنگ دفاع از حریم امنیت و آب و خاک این کشور بود و امروز جنگ و جهاد در حوزه‌ی تأمین اقتصاد و رفاه مردم است، مردم همان مردم هستند آن روزها لباس خاکی جنگ به تن داشتند و امروز لباس تولید.

دکتر مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی امروز سوم دي ماه ١٤٠٢ از خطوط تولید و روند فعالیت ایران یاسا بازدید و با کارگران و تکنسین های ایران یاسا گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی و بین الملل این شرکت، مدیرعامل صندوق بازنشستگی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل، مدیران و کارکنان ایران یاسا و مثبت ارزیابی کردن عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه گفت: توجه به شهدا و کوشش برای جاودان نگه داشتن یاد، خاطره و اهداف شهدای ایران یاسا نشان می دهد جهاد هنوز در این شرکت ادامه دارد. زمانی جنگ دفاع از حریم امنیت و آب و خاک این کشور بود و امروز جنگ و جهاد در حوزه‌ی تأمین اقتصاد و رفاه مردم است، مردم همان مردم هستند آن روزها لباس خاکی جنگ به تن داشتند و امروز لباس تولید.
دکتر مسکنی افزود: اولویت ما در صندوق بازنشستگی کشوری خدمات دهی و تأمین رفاه بازنشستگان عزیز است و بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق به عنوان ابزارهای خدمات دهی به بازنشستگان می بایست تمام توان و انرژی خود را معطوف به خدمت رسانی به این عزیزان کنند و خداوند متعال با نگاه به این تلاش ها نعمات خود را به این شرکت ها جاری و ساری خواهد کرد.
عشاقی مدیرعامل ایران یاسا نیز در این نشست ضمن خوش آمد گویی به جناب آقای دکتر مسکنی گفت: در گذشته میزان تولید بر حسب تناژ معیار عملکرد این شرکت بوده است اما اکنون معیار عملکرد سود با کیفیت از طریق تولید محصولات مورد نیاز بازار می باشد.
مدیر عامل ایران یاسا در این جلسه با ارائه ی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، برنامه ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود در راه توسعه ی کارخانه، به شرح مشکلات و چالش های موجود در مسیر تولید پرداخت و اظهار امیدواری کرد با حمایت های صندوق بازنشستگی تا پایان سال به رشد قابل توجهی در فروش محصولات ایران یاسا و سوددهی به سهامداران محترم دست پیدا خواهیم کرد.
در پایان دکتر مسکنی ضمن تشکر از تلاش های مهندس عشاقی در راستای مسائل رفاهی کارکنان ایران یاسا خواستار توجه بیشتر در این حوزه شد.
گفتنی است در این نشست تفاهم نامه ی همکاری در راستای بهبود ساختارهای مالی و عملیاتی و مولد سازی و افزایش بهره وری دارایی های تحت مدیریت صندوق بازنشستگی امضا شد.

برای دیدن تصاویر این خبر اینجا کلیک کنید